Saturday, 8 September 2012

Bila Pelanggan Bank Sudah Naik Angin

 sumber : RilekSantai

Kelakar ada, geram ada, nak tergelak pun ada bila baca. Tak taula benda ni betul ke tak. Kalau benda ni betul kira customer bank ni memang berani tuntut hak dia. Kan customer always right. Tapikan kalau perkara ni terjadi kat kita pulak macam mana ??? Nak salahkan diri sendiri ke nak salahkan pihak bank???

14 comments :

  1. kesian ade. kelakar pn ada. ahaha. haz pn xtaw nk ckp cne sbb haz pn xpernh kne lg cmni. hihi

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. tak nak slahkn kdua2nya ker....hahaha

      Delete
  3. sebenarnya for security reasons la account dia kene block. dia kene salahkan diri sendiri jugak tu (tambah2 kalau dia sendiri jarang guna maybank2u...)

    ReplyDelete
  4. bank tu btol.. org yg tanya soalan tu yg bengong.. he3

    ReplyDelete
  5. biasa tengah marah mmg macam2 keluar punye..

    ReplyDelete
  6. aku mahu berguru sama itu orang.. kasi ajar sikit sama itu orang.. mwahahahaha=D (*gelak jhat)

    ReplyDelete
  7. sgt kelakar okey. nasib la si maybank ni melayan :)

    ReplyDelete
  8. eh betul2 ada ke orang buat macamni? ehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. mestila betul...takkan main2 plak..eheheh

      Delete
  9. xtaula nak ckp ape..tp takkan dia tak ingat tempat percutian yg dia sendiri letak..huhu~

    ReplyDelete