Monday, 26 November 2012

Cara Nak Tau Anak Dah Ada Bf/GF Ke Belum

Bila dah berjauhan dengan anak, mesti parent akan risaukan.... Lagi2 kalo anaknya tu masih lagi belajar...Jangan kata yang tengah belajar, kalo dah kerja pon mesti risau jugakkan.. Kalo depan mata masih lagi boleh lagi pantau pergerakannya... Nak2 bila zaman belajar ni kan, paling tidak pun mesti ada yang nak berkapel, bercinta, bergf n berbf... betul tak??? kalo ada yang jawab tak tipula kan..Tak normal la tu....Hehehehe... So sebagai ibu bapa kalo nak tanya direct kat anak kadang2 mesti anaknya malu nak jawab kan...So ini ada salah satu cara untuk nak tahu anaknya dah ada gf atau bf :

Nombor tidak diketahui 1 (Buat Call Atau SMS)
X : Hye bole kenal?
Girl : Tak bole.
X : Nape tak bole? ade BF ke?
Girl: Ade....nape?
X : Ini ayah kamu....ayah akan mengambil tindakan bile kamu balik umah nanti...

Nombor tidak diketahui 2

X : Hye,ade BF x?
Girl : X de ....
X : Sanggup u wat I cam nie...i nie BF u tau....
Girl : Sorry laa tadi ayah i yg sms gune nombor laen, i pown takut laa kalau2 nie
nombor die gak...
X : Nie memang ayah kamu!! Ayah akan mengambil tindakan dua kali lebih berat!!!

1 comment :

  1. haha kemain lah ayah camtu nak korek rahsia..

    ReplyDelete